Subject: Allapanuhoidla, Kilksama küla, Tori vald, Pärnu maakond - PEJ rajamine
From: "Fred Uduste" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Roland Treial" <[email-masked]>
Date: Thu, 31 Oct 2024 15:41:19 +0200

Tere

Oleme planeerimas päikeseelektrijaama Allapanu hoidla kinnistule
(73001:001:0213) ning sellest tulenevalt sooviksime uurida kui palju võib
päikesepaneele planeerida „Avalikult kasutatava tee kaitsevöönd“-i alasse.
Manusena olen kaasa lisanud esialgse eskiisi planeeritud päikesepaneelide
asendiplaanist ning sellest lähtuvalt ka meie poolsed küsimused:

1.	Kas päikesepaneelide osa, mis asendiplaanil asub kaitsevööndi alas
on sobiv või peaksime antud osa planeeringust eemaldama;
2.	Juhul kui punkt 1 on sobiv, kui palju võiksime veel päikesepaneele
antud alale lisada (NB! Päikesepaneelid on suunaga teest eemale). Vahemaa
asendiplaanil teelt lähima paneeli otsani on ca 22 meetrit.

Parimate soovidega

Fred Uduste
Tehnilise lahenduse insener

Enefit AS   <https://www.linkedin.com/company/eesti-energia>
<https://www.facebook.com/EestiEnergia/>
<https://www.instagram.com/eestienergia/>
+372 5365 2788 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Veskiposti 2, 10138 Tallinn |  <http://www.energia.ee/> www.energia.ee

 <https://www.energia.ee/et/avaleht>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.